maandag 16 januari 2012

voornemens voor 2012

Net zoals vorig jaar, is het nu ook weer mijn plan om meer kilometers te lopen en minder chocolade te eten...


Het tweede deel zal moeilijk zijn aangezien ik van iedereen tijdens de kerstperiode als kado chokotoffs meegekregen heb...

Maar het lopen moet wel lukken. Vorig jaar had ik dit ook al in mijn voornemens staan (zie voornemens 2011) en misschien is het al een goed begin om even te checken of ik mijn doel van 2011 heb gehaald...

loop overzicht van 2011:


Ok, het is geen verdubbeling van het aantal km zoals vorig jaar, maar heb toch bijna 100km afgehaspeld en ben ook wat sneller geworden!

Voor 2012 is het dan ook mijn doel om minstens 100km op de teller te krijgen in een jaar, en liefst nog een pak meer. (een hele opgave aangezien ik het nog steeds saai vind om gewoon te lopen)

EN om deel te nemen aan een of andere loopwedstrijd, een 5K, een 10K of als alles goed gaat en ik gespaard blijf van blessures een halve marathon...

Wat het tweede deel van mijn voornemen betreft, zal ik ofwel zoveel moeten lopen dat een paar chokotoffs geen kwaad kunnen, ofwel moet ik ze allemaal uitdelen en de lokroep weerstaan om er nieuwe mee te brengen vanuit Belgie. Ik denk dat ik me maar eerst op het lopen zal concentreren :)

Hopla, m'n loopschoenen aan en let's start to run!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten