dinsdag 31 januari 2012

NPS web ranger



Het lijkt me ontzettend leuk om een park ranger te zijn, toch in bepaalde parken. Echter om een echte ranger te worden, dat lijkt me toch wel iets te moeilijk.

Maar sinds dat ik in december 'desert ranger' ben geworden, heb ik de smaak te pakken en een goed  alternatief is om een web ranger te worden!

"This is the National Park Service's on-line Junior Ranger program for kids of all ages."

De web ranger website is een deel van het junior ranger programma, maar ik voel me nog jong genoeg en het is toch cool om die badge te claimen, niet?

Nadat je een account op www.webrangers.us hebt aangemaakt, kan je aan de slag...
Je kan ook even een kijkje nemen als gast, om een duidelijk beeld te krijgen van wat dit allemaal inhoudt.

Je begint met een leeg ranger station en je moet allerlei opdrachten uitvoeren om je trofeeën kast te vullen en om badges van excellence te verzamelen.


Als je alle testen tot een goed einde hebt gebracht, ziet je rangerstation er zo uit en heb je een hele collectie aan badges om mee te pronken.


Als kers op de taart ben je nu een officiële webranger en krijg je je eigen ID card en webranger badge opgestuurd nadat je de eed hebt afgelegd. 


En effectief, 2 weken later krijg ik een belangrijke brief van het department of Interior met daarin mijn web ranger badge! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten