donderdag 30 september 2010

DMV final episode?

Bij thuiskomst vind ik tussen de stapel reclamebladen een brief van de DMV, jawel...
Ik had er al lang niet meer op gehoopt en was het al een beetje uit het oog verloren, maar als ik de brief open, zit daar wel degelijk mijn Californisch rijbewijs in!

Dus die moet ergens in de loop van september, wanneer ik in Belgie zat, toegekomen zijn en dat betekent dat ze mij dan uiteindelijk toch hebben kunnen traceren in hun database...
Eindelijk na een 4tal maanden (ipv de 10 dagen zoals bij Olivier) ben ik dus de trotse eigenaar van een 'drivers license' Whooohooo....

Hopelijk is daarmee het hoofdstuk bij de DMV afgesloten maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat begin 2011, ik weer moeite zal moeten doen aangezien ik dan voor de auto opnieuw regsitratiekosten moet betalen en mijn rijbewijs is gelinkt aan mijn visum dat ook maar tot begin januari loopt. Normaalgezien kan dit allemaal per post of online geregeld worden, maar ik geef het u nu al op een blaadje, dat in ons geval er weer naar de DMV gelopen mag worden. Afwachten maar met gekruiste vingers!

1 opmerking:

  1. 't is te hopen dat het deze keer toch niet zo is en dat je het online kan geregeld krijgen.
    mama

    BeantwoordenVerwijderen