dinsdag 10 april 2012

Bezoek Martine & Co

Een van mijn nichten van de Bruyntjes kant is met haar gezin tijdens de paasvakantie aan het genieten van een roadtrip door California en natuurlijk doen ze ook een stop in San Francisco.

Gelukkig maken ze van de gelegenheid ook gebruik om mij te komen bezoeken in Palo Alto en ze hebben zelfs speciaal paaseieren meegebracht, mjom mjom!

Martine had al wat met mij zitten emailen om tips etc. om hun rondreis te optimaliseren en ik had toen al beloofd om hun rond te leiden in San Franciso... en belofte maakt schuld :)

Ze pikken mij vandaag op in Palo Alto en via de 280 rijden we naar San Francisco en geef ik ze de ondertussen 'signature' 1day tour van de stad (die ik al meermaals beschreven heb op de blog).

In de auto krijg ik al hun verhalen te horen over de parken en steden die ze bezocht hebben en waarvan ze onder de indruk zijn... en ik kan er volledig in meevolgen want ik ben het nog steeds niet beu om in Yosemite rond te wandelen of de grootsheid van de Grand Canyon te aanschouwen of 's nachts in de warme woestijn de flashende reclames en lichtjes te zien van Las Vegas.


Ze logeren voor een paar dagen in de buurt van Fisherman's wharf dus laat ik het centrum aan hen om te verkennen en toon ik ze de meer afgelegen plaatsen zoals de oceanside, de marine headlands en de mooiste zichten op de Golden Gate brug. We rijden ook verder naar Muir Woods om de redwoods te zien.


We stoppen voor een late middaglunch in Sausalito en keren via de painted ladies en Twin Peaks terug naar Palo Alto om de gids (ik dus) thuis af te zetten.

Ik geef ze nog wat tips mee voor de volgende dagen, wat ze nog allemaal kunnen zien in San Francisco alsook op de weg naar LA, want ze zijn nog niet klaar met hun roadtrip.

... ik vermoed dat ze een leuke tijd hebben gehad in SF.
(afgaande op de foto's die ik heb gezien, kan ik dit toch met grote zekerheid aannemen).

En ikzelf vond het ook plezant om familie rond te leiden in mijn 'second home town', dus dat de rest van de neven en nichten ook maar eens het vliegtuig op springen, ze zijn van harte welkom!


1 opmerking:

  1. Je hebt ons toen een super rondleiding gegeven in SF en omstreken. We vonden het echt de moeite waard.
    Doe zo verder en misschien kan je nog andere neven of nichten van De bruyntjes rondleiden.

    BeantwoordenVerwijderen