woensdag 23 juni 2010

DMV part 5

Vandaag was het de beurt aan Olivier om zijn rijexamen te doen. Deze keer niet in Redwood City maar in Santa Clara.
Voor de zekerheid zijn we toch maar even gaan rondrijden in de buurt en hij heeft chance, want op het examen moet hij bijna alleen maar een toertje maken waar we hebben verkend. Piece of cake dus...
Ondertussen heb ik nog steeds een interim driver license want het kan tot 2 maanden duren eer ik het echte heb aangezien ze mij moeten controleren bij alle immigratie instanties.

Voor mij stond er vandaag ook shoppen in Gilroy op het programa, in Gilroy is er een soort outlet zoals Maasmechelen village maar dan groter en goedkoper :), ik kom uiteindelijk toch niet thuis overladen met zakken, want blijkbaar is de kledingmode hier wel wat verschillend en vind ik niet meteen mijn gading en laat staan de juiste maat, toch ook weer even wennen aan al die verschillende sizes en een beetje genant dat ik totaal niet weet welke size ik heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten