vrijdag 4 mei 2012

fun hockey game @ Stanford

Het hockey seizoen voor het college team van Stanford loopt van augustus tot november, dus vooral in het herfst quarter. Maar dat wilt niet zeggen dat ze de rest van het jaar stilzitten.

Vandaag organiseren ze een recreatieve wedstrijd voor de fans, ouders en vrienden zodat deze ook eens kunnen ervaren hoe moeilijk het is om met een stick tegen een bal te slaan :)

Ik kan deze gelegenheid niet laten schieten want het is a) prachtig zomerweer b) het veld is eens bewaterd (tijdens de NCFHA trainingen en wedstrijden is dat helaas niet het geval en ik mis het een beetje om op een goed veld te spelen) en c) ik krijg bovendien ook nog een gratis T-shirt hehe en last but not least, iedere gelegenheid om te kunnen hockeyen is goed voor de fysiek en ik leer steeds nieuwe leuke mensen kennen.


Het wordt een grappige bedoening, er komen veel meisjes van het lacrosse team opdagen en ook een aantal van de football guys. Ookal zijn deze allemaal heel sportief van nature uit. toch is het voor de meesten de eerste keer dat ze een stick in hun handen hebben en de oog-hand coördinatie loopt niet altijd even vlot. Het gebrek aan techniek wordt volledig gecompenseerd door enthousiasme en ambiance en we amuseren ons te pletter.

Zeer leuk initiatief van de Stanford hockey staff om dit te organiseren, en zeker voor herhaling vatbaar! (Doet me nostalgisch terugdenken aan het familietoernooi in Leuven).  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten