donderdag 31 mei 2012

terug naar school: cursussen in mei

Ik dacht dat de blog stilaan bijgewerkt aan het raken was... maar er valt zoveel te beleven hier dat we meer meemaken dan dat ik er tijd voor heb om het allemaal neer te pennen!

Ik sta ondertussen alweer bijna 8 maanden achter :S

Dat ik zo'n grote achterstand heb, komt niet enkel door ons druk reisschema, maar het zal er deels ook wel mee te maken hebben dat ik begonnen ben met lessen te volgen hier op Stanford bij het Bechtel international center.


Sinds het spring quarter volg ik nu elke dinsdag en donderdag 'Spaans voor beginners' en 'computer languages' (websites maken, basis van html onder de knie krijgen) en zit ik dus weer met mijn neus in de boeken.


Bovendien volg ik ook nog eens frequent de workshops bij de Apple store om het optimale uit mijn nieuwe computer te halen. Dus het is de laatste tijd wel wat drukker geweest.


OK 'les excuses sont fait pour s'en servir', maar ik heb af en toe nog wel de tijd gevonden om een post af te werken dus hier zijn alleszins al een hele reeks berichten die ik van februari tot nu gepubliceerd heb, die jullie wel zoet zal houden totdat ik weer een hoop nieuwe geschreven heb.

Hou ook altijd de lijst van recente berichten in het oog hier aan de rechterkant  (rechterkolom: what's new) voor nieuwe berichten -->

Recente posts sinds vorige update

11 jan 2012 - witte chokotoffs: they exist!!
16 febr 2012 - DMV en auto miserie continues
12 april 2012 - severe thunderstorm warning, 't is eens wat anders...
12 april 2012 -  Electric cars in our neighbourhood
6 mei 2012 -  Tioga road opent heel vroeg dit jaar! 

Oktober 2011

Augustus 2011

Veel leesplezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten