zaterdag 16 april 2011

Yosemite movie over dayhikes

Bijna een jaar geleden, heb ik verteld over onze eerste acteerprestatie in de VS, meer bepaald in Yosemite NP.

in de post van 13 mei 2010:

" Liliane en ik genieten van het zicht dat we op de Lower falls en de vallei krijgen vanaf een zijweg en in onze tocht naar beneden, zitten we een half uurtje moederziel alleen op Columbia rock, de grootsheid en schoonheid in ons opnemend. Tijdens onze rustpauze worden we aangesproken door een ranger of ze ons mogen filmen voor een stukje dat op de website gaat komen staan over deze wandeling. Daar zeggen we natuurlijk niet nee tegen en doen nog eens fake over dat we naar Half dome wijzen en rondkijken. (Onze prestaties zijn vermoedelijk mid-august te zien op de website van NPS)."

Echter mid-augustus had ik uit curiositeit al eens gekeken, maar stond het nog niet online. Daarna was het feit al gauw vergeten en had ik me erbij neergelegd dat ze onze footage waarschijnlijk niet zouden selecteren MAAR...
Gisteren was ik per toeval weer op de website en ontdekte daar volgend filmpje:




Vanaf 00:55 zijn Liliane en ik te zien @ Columbia rock. :)

De volledige video in HD over strenuous hikes in Yosemite is op volgende link te vinden (en wij op minuut 6). Verder zijn er nog andere interessante video's over tripplanning en dayhikes te vinden op www.nps.gov/yose - photos & multimedia - Yosemite tripplanning

3 opmerkingen: