maandag 25 januari 2010

Leen leert bloggen

Leen leert bloggen !! Jawel na het mooie weekend, passeert storm nr.4 ! Vandaag is het menens dus ik beslis van vandaag lekker binnen te blijven en eens uit te zoeken op welke manier ik iedereen op de hoogte kan houden van de nieuwtjes hier. Want altijd diezelfde vragen en alles 3 keer vertellen aan telefoon, begint toch wel een beetje te vervelen :):)

Na een beetje surfen en opzoeken, is deze blog het resultaat geworden van wat prutsen en klikken, ondetussen al ontdekt hoe er nog foto's op te smijten en Olivier ook toegang gegeven opdat hij ook in zijn pen kan kruipen. Zelfs al een soort link/blog via facebook geplaatst zodat iedereen op de hoogte is van nieuwe posts...

Het enige dat ik nog wil verbeteren is een kadertje bijplaatsen met een klok van Belgie en van California zodat ik niet meer als eerste vraag aan telefoon krijg: "hoe laat is het nu daar??"
Wie mij kan helpen , laat maar weten !

Normaalgezien is er vanavond weer een mogelijkheid om te gaan hockeyen, namelijk mixed hockey, dus wat steviger dan het pick-up hockey op woensdagavond. Gelukkig bereikt de email met rain cancellation mij nu op tijd , zodat ik niet opnieuw alleen aan het veld zal staan !! Blijkbaar speelt Jasper (de hollander van de friday morning coffee) ook hockey en reageert hij dat hij het spijtig vindt dat er door dit klein beetje regen geen hockey zal zijn vanavond. Ik laat ook nog even weten dat we in Belgiƫ wel wat meer gewend zijn en dat er geen hockey zou bestaan als we moeten cancellen due to rain , want it always rains in Belgium :)
Aangezien ik toch zit te bloggen en te internetten, zorg ik ervoor dat ik mijn membership in orde breng bij USA fieldhockey, NCFHA en Palo Alto hockeyclub zodat ik vanaf nu de mogelijkheid heb om bijna elke dag te gaan hockeyen als ik wil (Ma, di, wo, do en in competitieseizoen ook in weekend)

Ik word helaas niet gespaard en moet toch door dit hondenweer, want we hebben geen brood en drank meer in huis... Ik rijd naar de goeie bakker in Stanford shopping center en zie de bewakingsagent al vreemd naar mij kijken als ik als enige met de fiets door de mall wandel. Echter de blik van de mexicaan in de 7eleven store 2 blokken van onze woonst, was goud waard, het water druipte dan ook van mij af toen ik binnen kwam vallen :) (een regenbroek zou handig zijn geweest, of nog beter een zwempak, maar een beetje regen houdt een belg toch niet tegen??)

1 opmerking: