vrijdag 3 februari 2012

een nieuw voordeur


Vandaag word ik 30 !!

Aangezien Olivier dit weekend weer PRIE heeft, zal er vanavond niet veel gevierd worden...
Ik heb dan maar besloten om met Stephanie en Nicholas terug naar Lake Tahoe te gaan om een weekend te skiën in Squaw.

Maar Olivier heeft mij niet vergeten en steekt een verrassingsfeestje ineen met taart en al voordat ik vertrek!
Hij verrast mij door in het geniep alle Belgen die op campus zitten te contacteren en een 'zoete inval' te organiseren. Met een gepersonaliseerde taart met veel chocolade valt hij binnen, samen met diegene die na hun uurtjes werken op Stanford nog goesting en tijd hadden om even binnen te springen.
 

Met een glaasje champagne en een stuk taart wordt het al meteen een gezellige boel, totdat de mannen over politiek beginnen te discussiëren :) GRAPJE.


Dit was een perfect verjaardagskado en het vieren is nog niet gedaan want zowel Arne en Dominique als Steph, Nic en ik vertrekken vanavond nog richting de sneeuw. (Spijtig dat mijn ventje niet meekan). Morgenvroeg kan ik meteen testen of ik door een jaartje ouder te worden plots veel beter of slechter ben geworden qua skiën!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten