dinsdag 16 februari 2010

reacties

Het is nu mogelijk om reacties achter te laten op onze berichtjes.
Klik op reactie, vervolgens selecteer je bij profiel naam/URL en typ hier je naam, dan typ je je reactie en klik je op reactie plaatsen
It's as simple as that !!!

Als jullie al een google-account hebben kunt ge ook bij profiel selecteren met uw account inloggen en dan reageren. Zo blijft ge ook op de hoogte van antwoord op uw reactie via mail (vermoed ik)

Er is ook de mogelijkheid om anoniem te reageren , maar het is aangenamer om te weten wie er een boodschap achterlaat zodat we kunnen reageren. Anonieme berichten die nikszeggende commentaar geven zullen verwijderd worden.

Groetjes en veel plezier.

3 opmerkingen:

  1. Hey,

    Via http://www.feedmyinbox.com/ blijf ik up to date met jullie berichtjes. Misschien ook handig voor anderen?

    groetjes,
    Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb gemerkt dat ze ook al op de hoogte blijven met networkedblogs op facebook en via google buzz...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik lees met veel interesse jullie blog. Ik weet nl sinds kort dat we in jan 2012 voor 3 maanden naar Palo Alto komen omdat mijn man er gaat werken in Stanford. Van jullie kan ik dus veel leren.
    Hopelijk is het haalbaar om een appartementje te vinden voor 3à4 maanden? Ik zie dat jullie pas zijn beginnen zoeken als je al daar was...
    Ik zou heel graag wat met jullie mailen als dat ok is voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen