donderdag 6 januari 2011

Happy 2011: vernieuwing Blog

Hey iedereen,

Het is ondertussen een jaar geleden dat we naar hier zijn verhuisd en de trouwe blogvolgers weten dat we zeker niet stil hebben gezeten!

We hebben zelfs zoveel gedaan, dat ik hopeloos achter ben met alles te vertellen.
Dus mijn een van mijn goede voornemens voor dit jaar is om alles in orde te brengen.
Ik ben er alleszins al in geslaagd om Olivier ook wat aan het schrijven te zetten met als resultaat een verslag van zijn tweedaagse in juli en wat NBA basketuitleg.

Hieronder een overzicht van de onlangs geposte NIEUWE berichten, deze post zal steeds geupdate worden en ik zal in rood de nadien bijgekomen berichten aanduiden.
Buiten het verslag van de grote familiereis in juli dat in vertraging is, aangezien dit een hele brok is om alles te beschrijven wat we in deze maand hebben gezien , is alles gepost tot en met oktober...

Er zijn ook een aantal aanpassingen gebeurd aan de lay-out:
1) nieuwe header van San Francisco ipv Stanford , die was ik wat beu gezien :)
2) fotoalbum zal op een aparte tab komen staan ipv in rechterkolom (zie bovenaan blog)
3) nieuwe tab: het gastenboek, laat maar naar believen een berichtje achter
4) de sectie "maps" is aangevuld tot oktober.
5) er is wat reclame opgekomen om een beetje geld te verdienen met mijn blog.

December:
November:
Oktober:
Juli:

1 opmerking:

  1. Proficiat met het 1-jarig bestaan van de blog. De tijd gaat inderdaad zeer snel want deze week hadden we het er nog over dat we ondertussen ook al 7 maanden hier zijn. Nog veel plezier met de blog en bedankt voor de vele tips die we tot nu toe al hebben opgedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen